Nacionalni biro osiguravaca Crne Gore

  • Povećaj veličinu slova
  • Podrazumjevana veličina slova
  • Smanji veličinu slova

Uspješno realizovana zajednička akcija NBOCG i MUP-a Crne Gore

“Pojas za sve” daje rezultate

Podgorica 17.07.2017.

Tradicionalno partnerstvo Biroa i MUP-a Crne Gore na polju podizanja saobraćajne kulture, razvija se na planu edukacije građana o značaju bezbjedonosnih funkcija u vozilima u saobraćaju, a u ovom slučaju radi se na pretvaranju zakonskih obaveza vezivanja pojasa u dnevnu rutinu, kako svih vozača tako i saputnika u vozilima u saobraćaju.

Drugu polovinu juna mjeseca u Crnoj Gori je ove godine obilježila kampanja iz oblasti bezbjednosti saobraćaja koju pod sloganom „Pojas za sve“, realizuju Ministarstvo unutrašnjih poslova Crne Gore i Udruženje Nacionalni Biro osiguravača Crne Gore.

Akcija je imala za cilj da postigne podizanje nivoa svijesti građana o obaveznom korišćenju sigurnosnog pojasa na svim mjestima u vozilu na kojima su oni ugrađeni i obaveznog korišćenja sigurnosnog sjedišta za prevoz djece.

Dragan Klikovac, rukovodilac Odsjeka drumskog saobraćaja MUP-a Crne Gore, povodom realizacije ove akcije kaže: “Saobraćajna policija je u junu intenzivnije kontrolisala zakonsku odredbu po kojoj je obavezno vezivanje sigurnosnih pojaseva u vozilima kako bi skrenula pažnju na bezbjednost putnika, a takođe su bile primijenjene i sankcije prema svima koji nisu poštovali pravila koja su propisani Zakonom o bezbjednosti saobraćaja. Za dvije nedelje trajanja akcije realizovali smo preventivne aktivnosti koje su se ogledale u raspodjeli 15.000 promotivnih flajera, a gostovali smo na televizijskim i radio emisijama, na kojima je prezentiran znacaj koriscenja sigurnosnih pojaseva. Sa druge strane, ukupno je napisano 3.425 kaznenih naloga za nepoštovanje pravila vezivanja pojasa. Smatramo ovu akciju uspješnom prvenstveno  zbog značajno povećenog korištenja pojasa kako na prednjim tako i na sjedištima pozadi. ”

Boris Šaban, izvršni ndirektor NBOCG povodom ove akcije kažeda je Biro prepoznao značaj ove akcije, jer doprinosi povećanju nivoa opšte kulture i bezbjednosti saobraćaja u državi. “Smatramo da je bitno djelovati preventivno i edukativno u cilju povećanja nivoa opšte saobraćajne kulture građana. Cilj ove kampanje nije puko kažnjavanje vozača već postizanje značajno većeg stepena bezbjednosti i pored svih relevantinh institucija neophodno je da i građani daju svoj doprinos tom opšte-društvenom cilju.”-zaključuje Šaban.

 

PRiSMA-korporativne komunikacije

Ovlaštena agencija za odnose sa javnošću NBOCG